
Γεώργιος Μπάλτας
Ο Γεώργιος Μπάλτας είναι καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και διδάκτωρ του Warwick Business School. Διευθύνει το MSc in Marketing Analytics και το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Εξελέγη πρόεδρος του ΔΣ της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ το έτος 2020. Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα του περιλαμβάνουν συμπεριφορά καταναλωτή, αναλυτική μάρκετινγκ, και ποσοτικά μοντέλα έρευνας. Έχει δημοσιεύσει σε κορυφαία επιστημονικά περιοδικά, όπως τα Decision Sciences, Journal of Retailing, Journal of Service Research, Journal of Consumer Behaviour, Journal of International Marketing, Journal of the Academy of Marketing Science, Journal of Advertising Research, European Journal of Marketing, Industrial Marketing Management, International Journal of Retail and Distribution Management, Journal of the Market Research Society, Journal of Business Research, Journal of Product and Brand Management, Journal of Retailing & Consumer Services, Marketing Letters, και Psychology & Marketing, αλλά και σε συνέδρια όπως American Marketing Association Conference, British Academy of Management Conference, European Marketing Academy Conference, και INFORMS Marketing Science Conference. Το δημοσιευμένο επιστημονικό έργο του περιλαμβάνει ως τώρα περισσότερες από 130 επιστημονικές δημοσιεύσεις και 4.500 αναφορές. Έχει λάβει τρεις φορές (2012, 2016, 2020) τη διάκριση Βest paper award της Βρετανικής Ακαδημίας Μάνατζμεντ. Διετέλεσε συντονιστής της ενότητας Methods, Modeling & Marketing Analytics σε 6 ετήσια συνέδρια της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ. Έχει φιλοξενηθεί πολλές φορές σε μέσα ενημέρωσης στην Ελλάδα και το εξωτερικό με πολλές εκατοντάδες άρθρα και συνεντεύξεις.