Το Google Marketing Conference επιστρέφει virtual και διήμερο για να εμπνεύσει εν μέσω της κρίσης και να αναδείξει τις σημαντικότερες τάσεις στο Performance, το Measurement και το Video.
Έπειτα από το κατάμεστο αμφιθέατρο του 2018 και του 2019, το Google Marketing Conference επανέρχεται live on your screen για να σας βοηθήσει να ενισχύσετε τις δεξιότητές σας στην ανάπτυξη αποτελεσματικών ενεργειών με τη χρήση branding, performance και measurement εργαλείων.
Η virtual εκδοχή του 3rd Google Marketing Conference θα προσφέρει μια ολοκληρωμένη συνεδριακή εμπειρία για σύνεδρους, ομιλητές και χορηγούς, σε ένα διήμερο γεμάτο έμπνευση, πρακτικές συμβουλές, διάδραση και networking.
Τα τελευταία χρόνια έχουμε δει πολλές αλλαγές στα Google Ads. Από τα match types και το machine learning bidding, μέχρι τα ad customizers και τη διαχείριση του budget. Αυτές οι αλλαγές, με τη σειρά τους, έχουν αλλάξει ριζικά τον τρόπο οργάνωσης και διαχείρισης των accounts. Σε αυτό το workshop, θα μιλήσουμε για τον ιδανικό τρόπο και χρόνο πραγματοποίησης μιας καμπάνιας και για τη σωστή δομή ενός ad group, μετά και τις τελευταίες αλλαγές στα match types των Google Ads.
* Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όσοι κλείσουν θέση στο συνέδριο.
Συμμετοχές
Φίλιππος Κιουρτσιδάκης, T: 210 6617777 (εσωτ. 224), Ε: [email protected]
Χορηγίες
Άννα Γυπαράκη, Τ: 210 6617777 (εσωτ. 152), Ε: [email protected]
Περιεχόμενο
Ντάνος Τσάκαλος, Τ: 210 6617777 (εσωτ. 251), Ε: [email protected]
Κλεισθένους 338, 15344, Γέρακας, Αττική, Ελλάδα
+30 210 6617777
+30 210 6617778
www.boussias.com